فروشگاه آنلاین پاورپوینت های دانشجویی و عمومی

اطلاعیه فروشگاه

مشتری عزیز تمامی محصولات ما گارانتی مرجوع دارند یعنی در صورت عدم تمایل به محصول یاکم بودن کیفیت محصول از دیدگاه شما، شما میتوانید به قسمت پشتیبانی یا تماس با ما سایت مراجعه نمایید تا وجه پرداخت شده را در اصرع وقت به شما بازگردانیم. تشکر.

پاورپوینت درباره منابع درآمدي رويدادهاي ورزشي

پاورپوینت درباره منابع درآمدي رويدادهاي ورزشي

نوع فایل : پاورپوینت( Power Point )قابل ویرایش

 

تعداداسلایدها : 81 اسلاید

 

بخشی ازاسلایدها:

 

@ عدم توانايي بسياري از مديران رويدادهاي ورزشي در كسب درآمد

 

@عدم شناخت صحيح از رويداد و وجهه آن در جامعه

 

@ مقصر شناختن عوامل بيروني به جاي عوامل تحت كنترل

 

@ارزان فروشي رويداد و تاثير مخرب آن بر وجهه رويداد

 

@ عدم اطلاع از وجود برخي منابع درآمدي بالقوه

 

@ و ..... 

 

 تعاريف حمايت مالي

nارائه تعاريف مختلف به دليل مواجه بودن با موقعيت هاي مختلف با ويژگي هاي متفاوت
n4 موضوع مشترك در همه تعاريف :
@  وسيله اي ارتباطي
@ارتباط يك شركت با يك رويداد ورزشي ، فرهنگي و ...
@به عنوان ارتباط اقتصادي بين موضوع مورد حمايت و شركت حمايت كننده
@سود براي هر دو طرف قرارداد (Win Win Situation)
تعريف حم
nحمایت از یک ورزش، رویداد ورزشی، سازمان ورزشی یا رقابت توسط یک شخص یا شرکت برای کسب منافع یا سود دوجانبه برای هر دو طرف قرارداد (كشاك ، 2004)
مدل عملياتي به كارگيري و مديريت حمايت مالي در ورزش
nتناسب ارزش ها و وجهه شركت و ورزش يا رويداد
nانتخاب حمايت كننده مالي بر اساس اهداف رويداد
nهماهنگي استراتژي ارتباطي با حمايت مالي ورزشي
nارزيابي موثر و دائمي حمايت مالي ورزشي
nتدوين توافق نامه قرارداد دقيق ، مشخص و شفاف
nتوافق نامه در صورت امكان بلند مدت
nلزوم ارتقاء Brand حمايت كننده
n
ايت مالي ورزشي

 

اصول ارتباط با حاميان مالي

 

@ با حاميان مالي صادقانه رفتار كنيد و به وعده‌هاي خود عمل كنيد.
@ راهكارهايي را انتخاب كنيد كه حاميان به اهداف تجاري خود برسند.
@ مسئولين و خانواده حاميان مالي را به مسابقات و مراسم مهم دعوت كنيد.
@تقديرنامه و گواهي ويژه به حاميان مالي اهداء نماييد.
@ پس از رويداد، ارتباط خويش را با حاميان قطع نكنيد.
@نام و آرم حاميان را در كليه انتشارات رويداد درج كنيد.
@يك فيلم و آلبوم عكس از حضور فعال حاميان در رويداد براي شركت‌هاي حامي ارسال نماييد.
@ طي نامه‌اي به كليه حامياني كه از حمايت شما امتناع ورزيده‌اند و يا شما با آنها به توافق نرسيده‌ايد، ابراز اميدواري كنيد كه در موقعيت ديگري با آنها همكاري نماييد.
عوامل موثر بر میزان تماشاگران
 
nسطح درآمد مردم شهر ، قیمت بلیط ، جمعیت شهر ، تعداد مسابقات بین المللی تیم ها ، تعداد بردها در سه ماه گذشته ، نتیجه بازی قبلی ، تعداد گلهای زده شده در بازی قبلی ، جایگاه تیم در لیگ ، نداشتن شکست در 4 ماه گذشته ، داشتن شانس قهرمانی در لیگ ، نداشتن شانس سقوط به رده پایین تر ، عدم اطمینان مسابقات ، پخش زنده مسابقات، شرایط جوی ، زمان انجام مسابقه ، مسافت طی شده توسط تماشاگران و امکانات استادیوم ،جذابیت مسابقه ، عوامل اقتصادی ، عوامل رقابتی ، عوامل دموگرافیک ، عوامل استادیوم ، ادراک جامعه از ارزش یک ورزش خاص ، دلبستگی های(درگیر شدن) ورزشی ، شناسایی و هویت هواداری

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,970 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
dsramad-roydadhaye-varzeshi4_1905760_3918.zip767.3k